4 Şubat 2013 Pazartesi

DEKUPAJ RESİMLERİ VE GÜZEL BİR LINK

Sizlerle gecen hafta paylaşmayı planladıklarımı bugun bir hafta gecikmeli olarak paylaşmak istiyorum.
Oncelikle ahşap boyama ile ilgili birtakım bilgiler araştırırken tesadufen bir bayanın videolarını keşfettim. Sanırım İspanyol bir bayan cunku konusmalar İspanyolca. 159 videosu var ahşap boyama ile ilgili. Her ne kadar dilini anlamasanız da eğer ahşap boyamaya dair az birşey biliyorsanız, videolardan cok fazla fikir edinebilirsiniz. Ben zevkle neredeyse butun videoları izedim. Bir sürü de fikir ve proje oluştu kafamda. Umarım sizlere de yardımcı olur ve fikir verir. Bayanın adı: iaracapraro . Aşagıdaki linkten videolarına ulaşabilirsiniz. http://www.youtube.com/watch?v=2CSkoOmHltg

Birde sizlerle internetten toplamış oldugum dekupaj resimlerini paylaşmak istiyorum. Daha önce de iki kere paylaşmıştım. O paylaşımlarımda karışık resimler yüklemiştim. Bu sefer de konulu resimler yükleyeceğim. Mutfak, banyo... gibi. Bugun mutfak konseptli resimleri paylaşacağım. Normal ev tipi printerlardan da renkli baskı alabilrisiniz ancak ben kırtasiyelerde ya da ozalitçilerde olan buyuk fotokopi makinalarından renkli çıktı almanızı tavsiye ederim. Onlardan çok daha kaliteli sonuçlar alıyorsunuz.

Sevgi ile kalın...











































10 yorum:

bahar006 dedi ki...

Ay o teyze bizim evde çok meşhur, Portekizli sanırım, hemen hemen tüm videolarını izledim, çok başarılı. Hatta bir kaç tane projesini birebir denedim bile:)

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Haklısınız, büyük ihtimal Portekizli. Ve anladığım kadarı ile Portekizde bu hobi inanılmaz gelişmiş. Çok güzel mağazaları var. Keşke bizde de olsa. Bende bazı projelerini yapmak için sabırsızlanıyorum. Teyzeyi Türkiye'ye transfer edebilsek keske :)))

Sevgiler...

bahar006 dedi ki...

Çok iyi olur, videolarını izlerken altta küçük bir kutu var, türkçe altyazılı hale getirebiliyorsunuz, dün söylemeyi unutmuşum, sevgiler:)

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

İşte bu muhtesem bir haber. Çok teşekkür ederim.Bu bilgi çok ama çookkkk makbule geçti valla :))

Unknown dedi ki...

paylaşım için çok teşekkürler.çok güzeller : )

C dedi ki...

Dekupajlar için teşekkürler.
Ben de sizi bloğuma beklerim.
http://melikeunverartcraft.blogspot.com/

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Rica ederim. Musait oldugum ilk zamanda blogunuzu ziyaret etmeye çalışacağım. Sevgiler...

C dedi ki...

Bir de çekilişim var, haber vereyim dedim :)
http://melikeunverartcraft.blogspot.com/2013/04/cekilis-yapiyorum-beklerim.html

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuuz tesadüfen keşfettim çok sevdim :)) Hemen izlemeye aldım. Bana da beklerim.
http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum, sevgiler...

Unknown dedi ki...

dekupaj
Paylaşım için teşekkürler.