25 Aralık 2012 Salı

ASKIMIN ÇALIŞMA ODASINA KALEMLİK VE BARDAK ALTLIĞI

Selamlar;

Bir önceki yazımda paylaşmış olduğum bardak altlıklarında kullandığım peçeteleri kullanarak, bu hayatta canımdan da çok sevdiğim biricik aşkım için kalemlik ve bardak altlığı yaptım. Bu sefer eskitme yapmadığım için biraz daha farklı bir görünümü oldu. Aradaki farkı görebilmeniz için de bir önceki yazımın hemen arkasından bu eserlerimi sizlerle paylaşmak istedim.

Kalemliği Türk Kahvesi kutusunu beyaza boyayıp üstüne peçete dekupaj uygulayarak yaptım. Bardak altlığı da eskimiş bir bardak altlığıydı.Onu da beyaza boyayıp, üzerine peçete uyguladım. 

Sevgi ile kalın...





4 yorum:

bahar006 dedi ki...

Harika olmuş, peçetenin desenine de bayıldım, nerden aldığını öğrenebilir miyim?

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Teşekkür ederim. Peçeteyi geçen sene Porland'dan almıştım.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş elinize sağlık .Zemini boyamak için hangi tarz boya kullanıyorsunuz ..

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Ben zemin için su bazlı akrilik boya kullanıyorum. Bahaus'da Polisanın 5 TLlik 300 ml tüpte boyaları var. Ben çok memnunum. Fiyat açısından da ekonomik oluyor.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.

Sevgiler...