27 Aralık 2012 Perşembe

DÜNYA TATLISI ROY'A NOEL HEDİYELERİ

Kardeşimin çok sevdiğim eski bir dostu var. Çok düzgün bir ailenin kızıdır. Kendisi de çok düzgün bir aile kurmuş kendisine. Dünya tatlısı, çok şeker ve yakışıklı bir oğulları var. Onlar Hristiyanlar ama kardeşimi bizim her dini bayramımızda mutlaka arar, mesaj atar. Kardeşim de onların  dini bayramı olan Noel'de Roy için sevimli bir bere örmemi istedi benden. Benden memnuniyetle kabul ettim. Sadece bere ile de kalmadık. Bir de keçeden yılbaşı çorabı hazırladım. Keçe ile ilk defa çalıştım. Çok basitmiş, denemek isteyip de denemeyenler hemen yapsınlar derim.

Gelelim yılbaşı çorabının yapımına. İlk önce A3 kağıdına bir çorap çizdim. Bunu kalıp olarak kullandım. İki adet çorap kalıbından kestim (önlü- arkalı). Bunları yeşil yün ipiyle resimlerde gördüğünüz üzere geniş geniş diktim. Çorabın topuk kısmına yeşil keçe ile yama yaptım. Kenarına daha önceden almış olduğum pötikareli kurdeleyi diktim. Çorabın ağız kısmına beyaz keçe diktim. Gene pötikareli kurdeleyi geçtim altına. Çorabın üstüne de keçeleri aldığımız dükkanda hazır satılan kar taneleri ve geyik kesiminde kesilmiş keçeleri, silikon tabancası ile yapıştırdım. İçine de bir sürü şeker ve çikolata doldurduk. Noele uygun ve sevimli bir hediye oldu.

Bereye gelicek olursak da, hatırlayanlar vardır mutlaka. Susam sokağında Elmo diye bir karakter vardı. Onu örnek alarak ördüm. Yakışıklı kuzuya da çok ama çok yakıştı. Güle güle, güzel günlerde kullansın inşallah.

Bakalım sizler de beğenecek misiniz?

Sevgi ile kalın...





Hiç yorum yok: