21 Aralık 2012 Cuma

MARİN KONSEPTLİ BARDAK ALTLIKLARIM

Bu bardak altlıkları da yaptığım çoğu şey gibi kendi evim için. Boyner'den salonuma altına deniz halatı bağlı bir abajur ve de gene deniz konseptli bir çerçeve almıştım. Onlara uyumlu olması için de bu bardak altlıklarını yaptım. Peçete dekupaj tekniği ve yağlı boya eskitme tekniğini kullandım. Peçeteleri Porland'tan almıştım. Nerede hoşuma giden peçete olsa hemen alıyorum. English Home'dan, Esse'den, Tepe Home'dan, Bim'den. Elimde baya baya peçete birikti. Daha kullanmadığım bir sürü peçetem var.

Ben genellikle ilk önce kafamda bir ürün tasarlayıp sonradan malzemeleri almak yerine, ilk önce beğendiğim malzemeleri toplayıp, daha sonra onlara uygun birşeyler tasarlıyorum. Bu peçeteler de daha o bahsettiğim abajur ve çerçeveyi almadan önce alınmıştı. Keza bardak altlıklarını da çok başka birşey yapmayı  planlayarak almıştım ama bu desene kısmetmiş.

Kuzguna yavrusu şahin görülürmüş misali ben bunları da çok beğendim :) Bakalım sizler de beğenecek misiniz?

 Sevgi ile  kalın...






Hiç yorum yok: