26 Aralık 2012 Çarşamba

BANYO SEPETİ

El işlerine merak saldığımdan beri, dostlarıma ve sevdiklerime hediye vereceğim zamanlar, satın almak yerine mümkün mertebe kendim yapmaya çalışıyorum. Yeni evlenen bir arkadaşıma ev hediyesi olarak da aşağıdaki banyo sepetini yaptım. Değerlendirmek için evde bulundurduğum sepeti mor renge boyadım. Eminönü'nden aldığım danteli sepetin çevresine sardım. Sepetin içine uygun havlu, sabun ve sabunluğu da temin ettikten sonra sepetimiz tamamlandı. Kırtasiyeden aldığım şeffaf kapla sepeti sardım. Mor saten kurdele ile bağladım ve hediyem hazır. Çok uğraş gerektirmedi belki ama gene de benim elim ve zevkim değmiş oldu.
Ben sonuçtan memnun kaldım. Ancak resimleri eski ve kötü makinemle çektiğim için renkler çok kötü çıkmış maalesef. Birde sanki sepetin içinde beyaz boyalar kalmış gibi çıkmış resimlerde ama onlar sepetin içine koyduğum sabunluk ve sabunun renkleri.

Umarım sizler de beğenirsiniz.

Sevgi ile kalın...















4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Hediyeniz çok güzel olmuş bence.Özellikle mor eflatun renkler banyoya çok yakışıyor.Ellerinize sağlık.Arkadaşınız çok şanslı. :)

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Merhaba,

Beğenileriniz ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

Sevgiler..

Unknown dedi ki...

bence çok zarif bir hediye renkler harika.

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Çok teşekkür ederim Beyaz Melek.

Sevgiler...