14 Aralık 2012 Cuma

ESKİTME TEPSİLERİM

Merhabalar;

Daha önce de paylasmıstım ama epey zaman oldu  ve de bilmeyenler olabilir, o nedenle bir daha paylaşayım.
Ben nişanlıyım ve yaklasık 7-8 ay içerisinde evleneceğim İnşallah :) O nedenle şimdilik yaptıklarım kendi çeyizime dair ürünler. İleride bu işleri profesyonel anlamda ilerletmeyi düşünüyorum ancak şuan sadece kendim ve yakınlarım için üretimdeyim :)

Bu birkaç gün sizlerle mutfağım için tasarladığım ürünlerimi paylaşmak istiyorum. Benim yapmayı planladığım mutfak vintage ve country tarzının bir sentezi. Aslında büyükannelerimizin evlerinde ki o küçük, samimi ve sıcak atmosferi, ben ve nişanlım evimizin her köşesinde taşımak istiyoruz. Biz modern tarzın soğuk ve kişilikten uzak evlerinden ziyade, içinde yaşamın, sevginin ve yaşayanların kişiliklerini barındırdan karakterli evleri seviyoruz.

Bu kadar konuşma yeter :) Gelelim bugün sizlerle paylaşmak istediğim eskitme tepsilerime. Mdf tespilerimi önce iki kat beyaz boyadım.Tepsinin ortasına peçeteyi peçete dekupaj tutkalı ile yapıştırdım. İlgilenenler bilirler ancak bilmeyenler için söyleyeyim: Peçete dekupajı ancak beyaz zeminlere uygulanabiliyor. Ardından peçete dışındaki yerleri oksit sarısı ile bir kat boyadım. Mumladım ve üstüne bir kat yeşil ile boyadım. Zımparaladım. Ardından resim yağlı boyası ile (Burnt Umber) hem peçetenin iki santime kadar olan kısımlarını eskitme yaptım, hem de tepsinin üzerine dağıtarak uyguladım. Son olarak da mat parke verniği ile vernikledim.

Ve tepsilerimiz bitti. Ben çok sevdim yeni cicilerimi. Umarım sizler de beğenirsiniz.

Sevgi ile Kalın



2 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalarr...:)
kayboldum ki birbirinden hoş,birbirinden samimi paylaşımlarınızın arasında...
:)
yüreğinize ell emeklerinize sağlık efendim...
takipçisiyim bu güzelliklerin bundan böyle.
eğer arzularsanız,bende sayfamda sizi görmekten mutluluk duyarım..
gönül dolusu sevgilerimle...:)

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Ne guzel yorumlar bunlar. Cok mutlu oldum.
Musait oldugumda ben de blogunuzu zevkle ziyaret edeceğim.

Sevgilerimle...