10 Ocak 2013 Perşembe

BEBEK ODASINA KUTU

Kızkardeşim sevdiği arkadaşlarının doğacak bebekleri için bir sürü ciciş almış. Bunları nasıl sunalım diye düşündük ve aklımıza Koçtaş'dan güzel bir kutu almak geldi. Ancak kutu fiyatları bana hak ettiğinden epeyce yüksek geldiği için kendim birşey hazırlamak istedim. Ortada bir sepette kırmızı ve yeşil sıradan kutular vardı epey uygun fiyata. Yeşil olanını aldım. Bu kutuya uygun, bilgisayarımdaki dekupaj resimleri klasörü bebek bölümünden kutu için uygun olan resimleri seçtim ve çıktılarını aldım. Dekupaj tutkalı ile de güzelce yapıştırdım ve küçük dokunuşlarla uygun fiyata çok sevimli bir kutu ortaya çıkmış oldu. Bakalım sizlerde beğenecek misiniz?

Sevgi ile kalın...






4 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok hoş olmuş.Bende d ebu kutudan var,bana da güzel bir fikir oldu.

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Süper :) Ben bloggerlardan o kadar cok fikir alıyorum ve esinleniyorum ki benim de birilerine faydam dokunması harika :) Dilerseniz resimleri size gönderebilirim mail yoluyla.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

çok cici olmuş.

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Teşekkür ederim Feyza Hanım.
Sevgiler...