16 Ocak 2013 Çarşamba

KAVANOZ SÜSLEME

Reçel kavanozlarından yapmış olduğum baharatlıkları paylaşmıştım daha önce sizlerle. Bu sefer de turşu kavanozlarını süsledim. English Home'dan aldığım peçeteleri kullandım. Önce kavanoz kapaklarını beyaza boyadım. Peçetenin güzel gözükmesi için zeminin beyaz olması gerekiyor. O nedenle kavanozun cam kısmına da beyaz A4 kağıtlarını parça halinde keserek zemin yaptım. Daha önceden almış olduğum fistoları da lastikli iple yuvarlak olacak şekilde dikip, kavanoz boyunlarına taktım.Kavanoz kısmına aynı peçetenin bir çiçekli bir de dantelli kısmını kullandım ama aslına bakarsanız ben çiçekli kısımları sevdim ve hepsini çiçekli olarak değiştirmeye karar verdim. Ancak sizlerle iki versiyonunu da paylaşmak istedim.
Bu kavanozları kendim için yapacağım atölye odamda  düğme veya boncuk gibi ıvır zıvırlarımı doldurarak kullanmayı düşünüyorum.

Sevgi ile kalın...








10 yorum:

X madame dedi ki...

çok cici olmuş ellerine sağlık :)
bende çiçekli olanları daha çok sevdim...
bende böyle bişeyler yapmayı düşündüm fakat kavanoz kapakları beni hep tedirgin etmişti. acaba açıp kapatırkenki zorlamalardan dekupaj zarar görürmü diye korkmuştum. sen bunu denemiş birisi olarak ne dersin kapaktaki dekupaj yıpranırmı?

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Öncelikle beğenileriniz için çok teşekkür ederim. Ben kapakları birkaç kez vernikledim. Açıkçası gene de çok dayanalıklı olacaklarını sanmıyorum. Açıp kapamanın çok zarar vereceğini sanmıyorum ama öyle pek yıkanmaya dayanır mı emin değilim. Ancak iyi bir vernikleme sonrası, çok sık açıp kapanma olmazsa gene de epey götürür bence. Denemeye değer :)
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık.çok beğendim.çok cici olmuşlar.http://feyzanincicileri.blogspot.com/

Hamarat Kontes dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuşlar.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

10 MARİFETTEN GELDİM BLOĞUNUZA , MERHABALAR ...NE KADAR CİCİ OLMUŞLAR , GÜZEL GÜNLERDE KULLANIN İNŞALLAH..
http://neslihanmetin.blogspot.com

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Beğenileriniz için hepinize çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

örgü tasarımları dedi ki...

nefıssss olmuş bayıldım..sonunda bende bulasacam bu dekupaja sanırım:))

Unknown dedi ki...

çok güzeller 10 marifette gördüm bende kavanozlarınızı. süslü kavanoz zaten süs diye kullanmaya gelir:D ben kıyamam hem içine bşy koymaya:))

Unknown dedi ki...

harika olmuşlar.

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Ne güzel yorumlar. Çok mutlu oldum.
Sevgiler...