24 Ocak 2013 Perşembe

YENİ FENERİ YENİLEME :)

Aşağıdaki Fener Lambayı geçen sene çok uygun fiyata Migros'tan almıştım. Tabii daha ilk gördüğüm anda bu fenerin değişime uğraması gerekecek dedim. Ben beğendiğim obje veya mobilyaların pahalı olanlarından ziyade uygun fiyatlı olup da benim boyayarak istediğim şekli alabilecek olanları almayı tercih ediyorum.
Her zaman ki gibi boyama yapmadan önce resim çekmeyi unuttum. O nedenle orjinal halini görebilmeniz için kutunun resmini çektim. Üst kısmı siyah teneke, alt kısmı da pek hoş durmayan bir gri renkti.
Ahşap olan kısmını, zemini oksit sarı boyadıktan sonra mumladım ve kahverengi ile boyadım ve zımparaladım ama çıkan renk tam beni tatmin etmedi. Üstüne portakal rengi sürdüm hafif fırça darbeleriyle.
Üst kısmını önce kum grisi ile boyadım. Üstüne bulaşık süngeri ile oksit sarısı, kırmızı, portakal rengi ve kahverengi boyayı ayrı ayrı ve rastgele biçimde sürdüm.
Daha doğal görünmesi için fenerin camlarını da çıkardım. Kafamda oluşturduğum görüntüye ulaşmış oldum.
Orjinal halinden daha sıcak ve güzel bir görünüme sahip olduğunu düşünüyorum. Umarım sizlere de ilham vermişimdir :)

Sevgi ile kalın...




2 yorum:

safiye pir dedi ki...

Bayıldım...

Unknown dedi ki...

Çok orjinal olmuş.http://feyzanincicieri.blogspot.com/