9 Ocak 2013 Çarşamba

ESKİTME DERGİ VE GAZETELİK SANDIĞI

Bahaus'da aşağıda ki sandığı gördüğüm gibi bunu almalıyım dedim.Eskitme boyama fikri kafamda direk belirlendi.  Üstüne ne yapacağımı epey düşündüm ama bir türlü karar verememiştim. Tam ortasına büyük bir yazı yazıp, boyamayı düşündüm. İçime sinmedi. Kış ve kar desenleri olan bir peçete aldım. Onu uygulamayı düşündüm. O da içime sinmedi. Babamın ve de aşkımın bana verdiği pul koleksiyonlarından pullar seçip yapıştırmayı düşündüm ama pullara kıyamadım. Sandık epeyce uzun bir süre yağlı boya ile eskitilmiş bir şekilde bekledi. Sonra birgün Bakırköy'de ki Semih Yener'den üstünde birçok resimin bulunduğu büyük bir dekupaj kağıdı aldım ve beğendiğim resimleri sandığın üstüne uyguladım. Bütün uygulamalar bitince de vernikledim. Çeyizlerim kolilerinden birinde yerini aldı. Heyecanla kullanılmayı bekliyor :)

Bu arada sizlere birşey sormak istiyorum. Ben İstanbul'da epeyce detaylı bir araştırma yapmama rağmen bir türlü çok kapsamlı ahşap boyama malzemeleri satan bir yer bulamadım. Büyükçekmece'de çok güzel bir yer vardı. Orası kapandı. Eminönü'ndeki mağazalar çok yetersiz. Semih Yener'den çok ümitliydim ama o da pek beklentilerimi karşılamadı maalesef. Bildiğiniz güzel bir yer var ise ve paylaşırsanız çok sevinirim.

Sevgi ile kalın...




2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben istanbulu çok bilmiyorum ama Ece Aymer'in kursları var. Orada aynı zamanda malzemeler var ama sadece satın alım işlemi yapılıyor mu bilmiyorum. Kolay gelsin...

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Ece Hanımın subesi bana epeyce uzak kalıyor ama birgün gitmem şart oldu. Benim bildiğim kadarı ile ham malzeme satıyorlar. Zaten çok merak ediyorum orayı ama İstanbul trafiğine tahammül edemediğim için mümkün mertebe kendi semtimden uzaklaşmıyorum :)Genede öneri ve yardımınız için çok teşekkür ederim.
Sevgiler...