1 Şubat 2012 Çarşamba

HER YERDE KAR VAR

Kimse kar yağışı yüzünden işe gidemedi. Ben de bloğuma tatil vereyim dedim :)
Biz her sene kar yağdığında 19 yıllık karşı komşumuz ve biz (toplam 10 kişi) mantı partisi veririz. Dün de 4 bayan mantıları hazırladık akşamda hep birlikte afiyetle yiyip, ardından sahilde yürüyüş yaptık. Mantıların suyuna da bol  bol ekmek doğradık, sokak köpüşlerine dağıttık.







Bu sabahta kız kardeşim işe gidemedi kar yüzünden. Onunla gene aynı kadro için süper bir kahvaltı hazırladık. Kar böyle yağmaya devam ederse sağlam kilo alacağız :)


Kahvaltının ardından gene yürüyüşümüzü yaptık. Aşağıdaki resimde annemle komşumuzun gelini karlarda oynarken.

Akşamda yazlıkta mangal partisi yaptık. Tabii ki öncesinde sokak köpekleri ve kedileri besledik. Gündüz  kasaptan tavuk artık, deri ve kemikleri almıştık. Önce onları bol suda pişirdim. Ardından tavukları alıp,tavuk suyuna iki paket makarna pişirdim. Onları  torbaya koyduk ve kardeşimle bir sürü köpüş besledik. Soğuk olduğu için kediler ortalıkta yoktu. Aşağıda ki resimde ben bir köpüşü beslerken.


Ardından da gene hep birlikte yürüyüşümüzü yaptık ama aşırı soğuktu, donduk. Allah imkanı olmayıp da soğukta yaşamak  zorunda olan insanların yardımcısı olsun. Sokak hayvanlarının da tabii.
Bu yazıyı sıcak evimden yazmayı nasip ettiği için Rabbime binlerce kez şükürler olsun.

Sevgiyle kalın...

Bizim kızlar cam kenarlarına koyduğumuz buğdaylara gelen kuşları yakalama hayalleri kurarken
Kar meleğimiz İpikoş
Komşumuz Nigoşla gelini
Buda facebookda gördüğüm bir resim



Hiç yorum yok: