6 Şubat 2012 Pazartesi

ŞİPŞİRİN BEBEK BERELERİ


Bugün de bebişlerden gidelim.  Bu bereleri arkadaşlarımın çocuklarına ördüm. Kahverengi olanı çok sevdiğim bir arkadaşımın oğlu Ateş’e örmüştüm ama kız kardeşimin bir arkadaşı 2 yaşındaki oğluyla bize gelmişti ve Keremcik bereyi görünce çok sevdi. Kafasına taktı ve benim olsun dedi. Bende kıyamadım. Kerem’in kısmetiymiş. Ateş’ime de dinozor şeklinde örmeye başladım. Bitince onu da paylaşacağım sizinle.


Aslında ben yukarıda ki şeklini daha çok beğendim ama tabii ki çocuklar ağız, burunlu halini daha çok seviyorlar. 

Pembe olanı da çocukluk arkadaşımın kibar kızı Ayşe Naz’a ördüm. O da sevdi bereyi ama kendine değil oyuncak penguenlerine taktı :) 
 
Elimden bu tip şeyler geldiğinden beri mağazadan hediye almak yerine, kendi elimle, emek harcayarak yaptığım şeyleri hediye etmek daha çok hoşuma gidiyor. Hem öyle herkes de olan şeyler de olmuyor. İyi mi kötü mü bilmiyorum ama çok güzel olsa daha çok fazla kişi de olan şeylerden hiç ama hiç haz etmiyorum. 


 Neyse gelelim berelerin yapılışına. Yapımları çok basit. Yalnız ben bu tip şeyleri sayıyla örmüyorum hiç. Kafama göre boyutları belirliyorum. Göz kararı yani :)
Yapılışını göstererek anlatmam çok basit ama yazıya dökmeyi pek beceremedim maalesef. Yakında yine bir erkek ve bir kız bebek beresi öreceğim. Onlar da sayıları not edip, tüm yapım aşamalarını sizlerle paylaşacağım.

Hiç yorum yok: