2 Şubat 2012 Perşembe

SOĞUK GÜNLERDE SICACIK TUTAN KULAKLIKLAR



Resimlerde ki kulaklıkların hem yapımı çok basit hem de tamamen size özel. Renklerini istediğiniz gibi ayarlayın. Başka kimse de olmayan kulaklıklarınızı zevkle takın.


Gelelim yapım aşamalarına. Tığla 6 zincir çekip, yuvarlak şeklinde zinciri kapatıyoruz. Dairenin içini 8 sık iğne ile dolduruyoruz.Daha sonraki sıralarda çoğaltarak istediğimiz boyutta bir yuvarlak oluşturuyoruz. Ben ilk 8 sık iğneden sonraki sırayı her ilmeğe iki kere sık iğne yaparak, sonraki sırada bir ilmeğe iki sık, bir sonrakine 1 sık iğne, bir sonraki sıraya iki tek bir çift sık iğne şeklinde çoğalttım. Yani istediğim boyuta ulaşana kadar her sıra için tek ilmek sayılarını ardışık şekilde ayarlayarak çoğattım. İstediğim boyuta gelince de önce iki sıra hiç ilmek arttırmadan ördüm. Sonra da aynı çoğaltma sırasının tersini uygularak eksiltme yaptım. Daire kapanmak üzereyken içlerine elyaf doldurdum. Pembe kulaklıklarımın içine şişkin durması için daha fazla elyaf koydum. Renkli olana ise daha az elyaf koydum. Taçları da kullandığım iplerle sardıktan sonra kulaklığı kapatmadan elyafın içine yerleştirdim. Ve yuvarlakları tığ yardımı ile kapattım. Sadece 1 gün bu kulaklıkları yapmanız için yeterli. Hem çok şeker duruyorlar hem de sıcacık tutuyorlar. Çocuklar içinde üstlerinde hayvan motifleri veya göz, burun, ağız yapılarak örülebilir. Çok da güzel olur...



Hiç yorum yok: