24 Şubat 2012 Cuma

KEDİŞ BOZUK PARA CÜZDANI




Aslında bloğuma hiç ara vermeden yazılar eklemek istiyorum. Malzemeleri hazır, ne yapılacakları tasarlanmış o kadar çok projem var ki, hepsini yapıp her gün sizlerle paylaşmak istiyorum. Birde sizin sayfalarınızda beğenip yapmak istediklerim var. Ama bana zaman kesinlikle yetmiyor. Eskiden geç kalkardım, iki haftadır 9’da kalkıyorum ama gene yetmiyor gene yetmiyor L Her gün akşam olduğunda üzülüyorum bir gün daha ne çabuk bitti diye. Birde iki haftadır kız kardeşimin ve nişanlımın zoruyla spora yazıldık. 2 saatte spor salonunda geçiyor, dönünce de bitmiş bir halde oluyorum. Aksam 7’den sonralarım da iptal olmuş oldu böylece. Gerçi zorla gidiyorum ama gitmişken de süper spor yapıyorum, koçluğumuzu da aşkım yaptığı için tabi. Bunu da söylemeden edemedim :)

Velhasıl söylemek istediğim şu ki insanlar her şeye nasıl yetişiyor anlayamıyorum. Küçük çocuğu olan arkadaşlarım var. Bütün gün ya internetteler, ya dışarıdalar. Nasıl  beceriyorlar? Ben çok tv de seyretmiyorum ama gene de zaman yetmiyor :(

Neyse gelelim kediş bozuk para çantamıza; öncelikle bu kedişi yapma fikri okuyanın http://moonlightcat13.blogspot.com/2012/02/kedili-takm_15.html örmüş olduğu o güzel kedili bardak altlarından aklıma geldi. Kız kardeşime kedişli her şeyi çok sevdiği için kedi konseptli bir şey yapmak istiyordum ama ne yapacağımı bulamamıştım. Okuyanın bardak altlarını görünce tamam dedim ve ondan esinlenerek bu çantayı ördüm. Tabii çok sevdiği mor rengini de kullanmalıydım.

Sizlerde yapmak isterseniz: 7 zincir çekip halkayı kapattım. Halkanın içine 14 tane ikili trabzan ördüm. Sonraki sırada her deliğe ikişer ikili trabzan, bir sonraki sırada bir deliğe tek bir deliğe ikişer ikili trabzan, sonraki sıraya iki deliğe tek bir deliğe ikişer ikili trabzan ve son sırada da her deliğe tek ikili trabzan örüp dairemizi tamamlıyoruz. Bu daireden iki adet örüyoruz.
İki tane küçük üçgen örüyoruz kulakları için. Bir tane büyük göz için küçük daire, bir de kuyruk örüyoruz. Göz, burun ve bıyıklarını da yün iple işliyoruz. İki daireyi birbirine dikiyoruz yalnız çantayı kapama ve açma için gerekli boş alanı bırakmayı unutmuyoruz. Çantanın açma kapama yerine fermuar, özel satılan bozuk para çanta klipsli metallerinden veya ikili çıt çıt  koyabilirsiniz. Tamamen sizin zevkinize ve nasıl kolayınıza geldiğinize bağlı.

Umarım kız kardeşim beğenir…

2 yorum:

okuyan dedi ki...

Dünya sevimlisi olan cüzdanına keyifle bakıp, yazdıklarını da zevkle okurken birden kendi adımı görünce nasıl şaşırıp mutlu oldum bilemezsin. Sana ilham verebildiysem ne mutlu bana. Ve inan öyle güzel bir tasarım yapmışsın ki sen de bana ilham verdin, çok teşekkür ederim.
Kardeşin iyi günlerde kullansın inşallah. Eminim beğenmekten de öte bayılacak bu tatlı kedişe:)
Sevgiyle kal.

Benim Kucuk Cennetim dedi ki...

Teşekkur ederimmmm :) Birlikte bir suru kedisler yapalım o zaman :P