28 Ocak 2012 Cumartesi

10 MARİFETVE ECE AYMER'E TEŞEKKÜRLER

Geçen sene Digitürk'ün “Home Tv” kanalında, evlerin yeniden dekore edildiği bir programda eski mobilyaları bambaşka hale  getiriyorlardı. Bu programla birlikte içimdeki  hep uyanmak isteyen ama nerden başlayacağını bir türlü bilemeyen yetenek canavarı uyandı. İnternette bu tip işler için nasıl materyaller kullanıyorlar ve nasıl yapıyorlar diye araştırırken www.10marifet.org u keşfettim. Bu sitede paylaşılanlardan çok şey öğrendim. Bu siteyi gezerken hem Türkiye’ deki hem de yurtdışında ki birçok bloğun haberdarı ve takipçisi oldum. Hayal gücünün ve üretkenliğin hangi boyutlara ulaşabileceğini görünce şok oldum.
Türk kadının çok marifetli ve becerikli olduğunu zaten hep biliyordum ama blog konusunda da bu kadar becerikli olabileceklerini ve bu kadar çok blog açılmış olduğunu açıkçası tahmin etmiyordum.  Çok da hoşuma gitti tabi. Bu blogları gezerken hem öğreniyorum, hem eğleniyorum, hem de bunu bende mutlaka yapmalıyım diyorum.

Gene 10 Marifet’i gezerken Ece Aymer’le tanıştım. Ondan kendi bloğu http://favoritehometovisit.blogspot.com ve Kanal B’deki programı sayesinde çok fazla şey öğrendim. Boyama teknikleri, püf noktaları, gerekli materyallerin neler olduğu, bu materyalleri nerden ve nasıl elde edebileceğimiz gibi. Bir de Ece Hanım inanılmaz zevkli ve sempatik bir insan. Bildiklerini öğretmekten hiç çekinmeyen, Avrupai ve modern nesneler üreten, aynı zamanda da doğaya, hayvanlara, ailesine ve dostlarına sevgi ile yaklaşan hoş bir bayan. Mutlaka bloğunu ziyaret ediniz. Saatlerce ve çok büyük keyif alarak bloğunu gezeceğinizin garantisini veriyorum. Ankara’da oturduğu için kendisi ile tanışma fırsatım maalesef olamadı. Herhangi bir sebepten ötürü Ankara’ya gidersem atölyesine mutlaka uğrayacağım. Aşağıda Ece Hanım’ın ve öğrencilerinin yapmış olduğu ve kendi bloğunda yayınladığı nesnelerin resimlerinin bir kısmını sizlerle paylaşıyorum.  Daha fazlası için mutlaka bloğunu ziyaret edin.


Hiç yorum yok: