15 Ocak 2012 Pazar

BEN KİMİM

1979 dogumluyum. İstanbul’da yasıyorum. Tipik bir yay burcuyum. 4 kişilik güzel bir aileyiz. Cok sevdigim, bazen cok iyi anlastıgım, bazen de hic anlasamadıgım ama dunyalara degismeyecegim bir kız kardesim var. Cok asık  oldugum ama asktan da öte cok sevdigim,  saygı duydugum ve gurur duydugum bir nisanlım var. Cok sanslıyım cunku  o benim hem hayat arkadasım, hem dostum, hem eglence arkadasım, hem akıl hocam. Hayata aynı gözlerle, aynı inançlarla, aynı zevkler ve hayallerle bakan birine asık olmak cok buyuk bir lütuf.  3 tane cok tatlı ve komik kedim var. Doğayı ve hayvanları cok seviyorum. İnsanları da uzun yıllar cok sevdim ancak bu yıllar icinde gercek anlamda sevilmeye layık insanın maalesef cok az oldugunu, hem yaşamış oldugum kötü tecrübeler hem de gözlemlerim sonucu üzülerek öğrendim. İyi ve degerli insanlar tabiî ki var ancak kötülere kıyasla yok denecek kadar az.

İletişim bölümü mezunuyum. Üniversiteyi bitirdikten sonra yedi yıl bifiil çalışmış olup, son üç yıldır hayatıma ev hanımı olarak devam etmekteyim. Evde hiç sıkılmıyorum ve zorunluluklar dısında kesinlikle is hayatına dönmek istemiyorum. Ev hanımı olmaktan buyuk keyif alıyorum. Aslında kendimi ev hanımı olarak tanımlamak komik geliyor ama son yıllarda hiçbir tanımlamayı veya baskalarının ne dusundugunu önemsemez oldum. Onemsedigim tek sey mutlu, huzurlu olmak ve benim icin  degerli  olan insanların ne düşündüğü.

Evde neler yaptıgıma ve nasıl vakit gecirdigime gelince; kitap okuyorum, nette vakit geciriyorum, örgü örüyorum, geri dönüşümler gerçekleştiriyorum, ahşap boyama ve dekoratif boyama ile ilgileniyorum, degisik yemek ve tatlılar yapıyorum, nisanlımla birlikte onun muhtesem film koleksiyonundan filmler izliyorum, nisanlımla saatler suren ve birbirimizin gelismesini saglayan cok keyifli sohbetler ediyorum.

Evde vakit gecirmeyi cocuklugumdan beri cok seviyorum. Zaman zaman evden 3-4 gun cıkmadıgım oluyor. Bu anlattıklarımdan asosyal bir insan izlemini vermeyeyim. Gezmeyi ve tatile gitmeyi de cok seviyorum ancak tercihim sakin ve daha cok doga ile içiçe olabilecegim mekanlar.

Daha sonraki yazılarımda bu blogu neden actıgımdan ve kendimden daha detaylı bahsedecegim.
Blog acmak aslında 2 seneye yakındır aklımda var ancak tembelligim ve erteleme huyum yuzunden ancak faaliyete geçebildim.

Ben yurt içi ve yurt dışındaki blogları gezerken hem cok guzel fikirler ediniyorum hem de cok keyfili vakit geciriyorum. Umarım yaptıklarım, paylastıklarım ve yazılarım sizlere keyif verir ve yardımcı olur.

Sevgiyle kalın...    

Hiç yorum yok: