25 Ocak 2012 Çarşamba

CAM FANUSUN GERİ DÖNÜŞÜMÜ


Bu cam fanusu nişanlımın evinde ki çatı katını temizlerken bulduk. Ben tabii hemen bunu bir alayım eve
dedim :) Çatı katı büyük olunca eskileri depolamak mümkün oluyor. Ben bu nedenle büyük evleri ve çatı katı gibi depolama bölümleri olan evleri çok seviyorum ama tabii benim gibi ıvır zıvır şeylere bayılan biri için bu durum biraz tehlikeli olabilir :)

Bu cam fanusun değişimden önceki hali ne yazık ki her zamanki aceleciliğim ve heyecanlı yapımdan dolayı fotoğraflanamadı :(

İçinde dandik bir kumaş gül ve yapay dallar vardı. Dışı da çirkin bir kumaşla sarılmıştı.
Ben ilk iş olarak dışındaki kumaşı çıkardım, sonra da içindekileri suluboya fırçasının arkasıyla çıkardım. Ardından sıra geldi nasıl bir yeni görünüm verebileceğimi düşünmeye.


Biraz düşününce aklıma nişanlımın bana almış olduğu ve benim de kuruttuğum gülleri, saplarından keserek cam fanusun içine yerleştirmek geldi. Gene suluboya fırçasının sapı ile nazikçe iterek gülleri fanusun içine yerleştirdim.
Dışını da Eminönü’nden almış olduğum çuval bezi ile sardım. Çuval bezinin güzel durması ve biraz daha dekoratif olması için çuval bezinin etrafını gene Eminönü’nden aldığım doğal rafya ile bağladım.

Ve cam fanusumun yeni hali ortaya çıktı. Ben hem anlam itibari hem de görünüm itibari ile cam fanusumu çok romantik buldum. Aynı zamanda da nostaljik durdu ki ben bu duruma da bayıldım.
Neyse insanın kendi yaptığı şeyi övmesi doğru değil ama ne yapayım çok hoşuma gitti :)

Hiç yorum yok: