30 Ocak 2012 Pazartesi

BANYO AKSESUARI


Resimdeki objeyi annem için yaptım. Bizim banyonun renkleri mor ve beyaz ağırlıklı. Bende banyonun renklerine uygun şık bir nesne yapmaya çalıştım. Oturduğum yerdeki hobi mağazasından ham seramik objeyi aldım. Önce komple iki kat beyaz boyadım. Ardından gene aynı mağazadan almış olduğum iki farklı mor tonu ve mavi, siyah ve açık mor ile karıştırarak elde ettiğim üçüncü mor rengi objenin kenarlarına dıştan içe üç farklı mor tonu olarak sürdüm.  Ardından internetten bulduğum desenlerin çıktılarını aldım ve dekupaj tutkalı ile yapıştırdım.


Ancak yaptığım objeyi hiç beğenmedim. Kenarlara sürmüş olduğum mor renkler çok yapay dururken, objenin ortasında ki beyaz da çok sırıttı. Hemen moralim bozuldu. Beceremedim, olmadı dedim. Bu tip boyamalarda kullanımı rahat oluyor diye eski penyelerimi kesmiştim. Hemen bir parça aldım. Islattım ve kenardaki mor renkleri silmeye başladım. Ara ara çok, ara ara az sildim.  Hoş bir görüntü ortaya çıkmaya başladı. Ortadaki beyaz kısmı için de fırçanın ucuna mor renk sürdüm ve beyaz bir kağıda fırçadaki boya azalana kadar sürdüm. Ardından süpürür gibi üstten ince ince fırçayı beyaz kısımlara ve hafifçe resimlerin üzerine sürdüm. Böylece beyazın çiğ durmasını da engellemiş oldum.
Ardından sprey vernikle aralarda kurumasını bekleyerek iki kere vernikledim. Son olarak da tuhafiyeden almış olduğum mor kurdeleyi fiyonk şeklinde bağlayarak, silikon tabancası ile yapıştırdım.


Hiç yorum yok: